9 Temmuz 2014 Çarşamba

VE SEN İYİ Kİ BENİMSİN SEVGİLİM!

Yeni bir sayfanın
İlk cümlesine "ve" diyerek başladım

Hiç yadırgamadan
Sanki daha öncesinde bu konudan bahsetmişim gibi...
Aynı seni hayatıma alıp 
Sanki yıllardır benimsemişim gibi...
Senden öncesi de yok gibi
Öyle bir gelmişsin ki
Tüm geçmişimi yakmışsın gibi.
Tüm acılarıma bedel verilen bir ödülsün bana
Kalp kırıklıklarımın
Üzerinden geçilen gururumun
Yıkılan hayallerimin toplamısın
En umutsuz anımda,
Karanlığın ortasında kalmışken tam da
Hiç ummadığım bir çıkış yolusun bana
Sana aşığım

Seni seviyorum

Senin için ölürüm
Klişe olmuş cümleleri kullanmak istemiyorum ben,
Çünkü bunları zaten en iyi sen biliyorsun
Ben kokun demek istiyorum
Ciğerlerime dolduğu an beni de yakan kokun.
Gözlerin demek istiyorum
Durup saatlerce izlerken seni
Gözbebeğinde kendimi görüşümden bahsetmek istiyorum
Kalp atışların var bir de
Ritmi;
Hayatımda duyduğum en güzel melodi sanki
Sen her şeysin bundan sonra
Her gece dilediğim huzur,
Gözyaşlarıyla uyandığım rüyaların sonu,
Kalp atışlarımı düzenleyen aşk tanrısı,
Ve canıma değer katan bir parça
Senden öncesinde sahip olamadığım ne varsa
Hepsinin karşılığısın adeta
İyiki aşk dilenmişim Tanrıdan usanmadan
İyiki yalnızlığı cebimden ayırmamışım
Bir bozuk paraya olan ihtiyacım kadar
Bilseydim seni göndereceğini
Daha çok gecelerce ağlardım
Bilseydim sonunda kokunu vaad edeceğini
Daha çok keserdim bileklerimi acımadan
Neyseki artık geldin sevgilim
Aslında hep benimdin,
Farkında değilsin
Aslında rüyalarıma giren o prens hep sendin.
Hayallerimi süsleyen
Doğru insan dediğim o adam sendin.
Hep yanımda ol
Hep benim ol
Hep beni sev
Kokunu tenine bıraktığın tek kadın olayım
Ve sen tüm gülücüklerini benim için sakla
Tüm hüzünlerini benim için biriktir avucunda
Sana dair ne varsa
Hepsini istiyorum bundan sonra
Üstüne söylenecek milyonlarca söz olsa da
Sen şunları bil bu saatten sonra
Benimsin, seninim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder