13 Temmuz 2014 Pazar

Hem Biliyorum Hem Bilmiyorum

Hemen şu an anlatsın birileri bana
Anlayamadığım ne varsa anlatsınlar
Benim olmayanlar neredeler bulsunlar
Ve kim onları benden almışsa hepsini vursunlar

Gidenlere de bir zahmet sorsunlar
Hiç geriye dönüp bakmışlar mı?
Arkada kalanlar hiç koymamış mı?

İç sızlatacak ne kadar cümlem varsa
Hepsini sakladım senden sonra
Kalanlarla gelenleri karıştırmamak adına
Koyuyorum seni kalbimin en ücra noktasına

Ve sen unut artık bana dair ne varsa
Daha kolay olur belki,
Arkandan söverken geçmişi unutmak.
Gözlerini bir çırpıda kalbimden çıkarıp atmak.

Sahi o gözlerin var ya...
Gözlerin işte canım,
Kimse gibi bakmayan gözlerin
Canımı böylesine yakan gözlerin
Peki şimdi hangi kahpenin vücudunda izlerin?

Geçmişimde ne kadar sen varsa
Ne kadar senli cümlem varsa
Hepsini tek bir seferde yakarım.

Kolayda olmaz öyle sandığın kadar
Geçmiş bu...
Her duvara, her dokunuşa sinmiş geçmiş
Üzerinden geçilmiş kalplerin cehennemi gibiymiş ellerin
Bilemedim.
Kalbimi en hevesli aşığın olarak ben teslim ettim

Bir daha benim olmayacaksın öylesine
Ve ben sende böylesine deli kalmayacağım
Her şey bitip giderken
Arkadan çaresizce durup ben izlerken
Mesela bazen de hıçkırıklara boğulurken
Sen anlamazdan gelip dönüp gitmeye devam edeceksin.
Biliyorum işte.
Dün gibi, adım gibi, sen gibi

Sana dair ne varsa biliyorum.



2 yorum:

  1. Gerçekten başarılı ve duygusall ♥ devamını beklerizz :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil