12 Temmuz 2014 Cumartesi

Aşk, Alkol, Kan Yani Sen

Uyuyorum günlerce
Bazen uyanmayı unutuyorum.
Yaşamayı unuttuğum gibi.
Geçti sanıyorum,
Bak işte bitti diyorum.
Gözlerimi açar açmaz mı yakar ciğerime dolan nefes
İstemiyorum artık
Bana bıraktığın nefes alışlarımı da istemiyorum.
Tekrar verdiğimde teninde son bulmayacaklarsa
Yakın beni
Nefesimi alın, an be an
Durun dersem zincirlere vurun 
Bir daha yakın.
Kokun bu kadar yakınken benim değilse.
Boşver istemiyorum...

Alkolü bulandan Allah bin kere razı olsun.
Bu kafayı başka türlü dağıtsaydım kan çıkardı
Çok kan.
Çok ölüm çıkardı bu evden mesela
Sabahın ışıklarında duvarlarda kan ışıldardı
Odam sigara değil kan kokardı.

Ve sen gitmeseydin eğer
Yani hala benim olsaydın

Mesela kokun hala tenime işleseydi
Üşüdüğümde kat kat polar giymek zorunda kalmasaydım mesela

Her cümlem hala seninle başlasaydı
Midemdeki o ufak sancının nedeni sen olsaydın
Sen işte
Allah'ın belası sen
Başımın belası
Gönlümün tek derdi sen olsaydın

O zaman bu Allah'ın belası yazıları yazmazdım.
Bu kanıma işleyen şarkıları dinlemezdim.
Sezeni de bu kadar sevmezdim
Ve alkolü de.
İyi bir ailem bile olurdu belki de.

Madem yoksun
Söylemeye devam et Sezen
Seni kimler aldı de,
Beni unutma de,
Giiit-me de,
De anasını satayım diyebildiğin kadar de.
Sövemediğim her anın acısını çıkar benden razıyım.
Bir kez şikayet edersem gözlerinde asın beni
Kokusu gelsin son kez burnuma
Buna bin kat fazla razıyım

Ama artık nolur kalkın canımın üstünden
Oksijen yakarken ciğerlerimi
Ruhuma dar gelirken bedenim.
Siktirip gidin.
Yalnızlığım mutlu eder beni
Siz hiç düşünmeyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder