9 Temmuz 2014 Çarşamba

Doğum Günü


Sensiz geçireceğim 8. doğum günümden merhaba baba

Tam 19 yaşındayım işte
Dolu dolu
Sensiz
Bir başına 19

Tonlarca arkadaşım var
Bazıları en yakınım
Bazıları tanıdığım
Bazılarını belki hala tanımıyorum bile
Hepsi de bana aynı şeyleri söylüyor
Mutlu seneler,
İyi ki doğdun, 
İyi ki varsın,
Doğum günün kutlu olsun

Mutlu geçmiyor bilmiyorlar
Sen yokken kutlayacak bir şeyim yok
Bilmiyorlar
Yüzüm gülerken 
Aklımdan gönlümden geçenleri bilmiyorlar
Birisi de çıkıp demiyor ki;
Yalnızlıktan ölüyorsun
Sevgisizlikten ölüyorsun ne kutlaması?
Canım ciğerin dediğin yanında yokken 
Bu neyin sevinci?
Nolmuş yani 19 olmuşsan.
Eksikken bir yarın
29 olsan kaç yazar
Demiyorlar...
Vurmuyorlar yüzüme böylesine gerçekleri
Sahte gülücüklere, sevgilere boğuyorlar
Sen yokken baba 
İnan tat alamıyorum
Bilmiyorlar

Gidip uyuyorum yine
Geçsin diye uyuyorum
Gözlerimi tüm dünyaya umarsızca kapatıyorum
Sen gibi.
Bugün tam da sen gibi yapıyorum
Kimleri bırakıyorum arkamda bilmeden
Umursamadan davranıyorum.

Kimsem olmasa mesela
Sen olsan
Saat tam 12 olsa
Çalsan odamın kapısını
Gel "babacım" desem
Usulca başını uzatsan içeriye
Küçük kızımın bugün doğum günü desen
Ben tam da unuttuğunu düşünürken
Başımı avuçlarının içine alsan
Alnıma kocaman bir öpücük yerleştirip
19. Yaş günün kutlu olsun "kızım" desen
Mutluluktan gözlerim dolsa ve
Hiç bırakmayacakmış gibi sarılsam sana 
Kokunu çeksem bir kez daha içime
O gün sırf benim doğum günüm diye
Seninle beraber uyusam
En huzurlu, en güvenli uykum olsa
Nefes alışverişlerin ninni gibi gelse
Bir gece bile olsa gerçekten korkusuzca uyusam baba.

Biliyorum, 
Biliyorum hepsi hayal
Yine rüya görüyorum işte
Gözyaşlarım süzülürken
İçimden geçen ne kadar dilek varsa
Tam da sığmıyorken mumlar doğum günü pastama
Mutluluk gözyaşları diyerek alkışlayanlara
Seninle bir gün daha diliyorum baba
Bu sene belki gerçekleşir umuduyla 
Merhaba yeni bir yaşa

Ve bu satırların sonuna gelebilen kim varsa;
Hemen şu an bıraksın okumayı
Kalkıp git düşünmeden sarıl o adama
Seni canından, kanından var eden
Hala dimdik durabilirken 
Onun varlığını hissediyorken 
Git sarılabildiğin kadar sarıl.
Çünkü;
Kokusunu ne zaman kaybedeceğini hiç bilemiyorsun 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder