7 Ekim 2014 Salı

Fena İsyanlardayım

Abi ben mutlu olmak istiyorum ya
Huzurlu olmak istiyorum
Şu kafamı yastığa koyduğumda düşünecek derdim olmasın istiyorum
Uyandığımda yeni bir sorunla boğuşmayacağımı bilmek istiyorum
Artık üzülmek istemiyorum yeter 
Canım çıktı
Vallahi billahi bak illallah ettim yeter 
Farkındayım çok isyan ediyorum şu an
Şükretmiyor muyum hiç
Tabiki de ediyorum
Etrafıma baktığımda benden berbat durumda olanları da biliyorum
Savaş sorunları, açlık sıkıntıları, kimsesizlik, hastalık
Ben hepsinin farkındayım
Eyvallah çok şükür hepsinden iyi durumdayım
Ama şu içimde anasını sattığımın huzursuzluğu yok mu
Ya nefes aldırmıyor bana nefes
Rahatlamak istiyorum artık.
Bu üzüldü mü acaba? Şu kırıldı mı? Bu niye böyle yaptı ki?
Bu seviyor mu şimdi? Bunun derdini nasıl çözücez ya?
Bu dersleri nasıl vericez? Ulan bu ay şu parayı nerden çıkaricaz?
Ben şimdi nerden iş bulucam? Bu arkadaşın para sıkıntısını nasıl yapıcaz?
........
Bu sorular var ya sabaha kadar gider ben size söyleyeyim.
Hayır nolurdu yani herkes açıkça istediğini söyle
Sorunlarını dile getirse ne biliyim
Ulan biraz saf olsaydınız nolurdu ya
Herkes bir çakallık peşinde
E noldu şimdi başın göğe erdi mi bari?
Kandırdın beni, üzdün biraz da, inandım hem ben sana
Ne geçti eline?
Ben cidden merak ediyorum bu sorunların cevabını.

Müslüm Gürses dinlemekten iflahımız kurudu be
Sorsan anlattığımda üç beş olay dışında aman aman büyük dertlerim olmayabilir belki
Ama bu insanlığın hali beni çok daraltıyor artık gerçekten
Kimseye mi güvenemicez biz şimdi
Herkese mi bir şüpheyle yaklaşıcaz
Bu da mı oyun oynuyor lan acaba? mı dicez.
Yeter artık vallahi uzak dursun bu tarz her insan benden

Doğrusu dürüstü, adam akıllı ne istediğini söyleyebilecek insanlar olsun etrafımda
Yalanla dolanla işi olan bi siktirip gidebilir mi?
Silip atmam gereken çok insan var bunu bir kez daha iyi anladım.

Neyse bugünlük isyan kotamı da doldurduğuma göre gidebilirim artık.
Bu ne dedi ya şimdi?
Neyin kafasıydı bu?
Ne anlatıyor bu dengesiz ?
Bak hele bak yine atara gelmiş...
Diyen demeyen okuyan okumayan herkese teşekkürlerimi bir borç bilirim.
İyi geceler sevgili kardeşlerim

Bu da gece yarısı hediyesi olsun




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder