3 Ekim 2014 Cuma

Bu Da Benim Sana Ayrılırken Hediyem Olsun

Her güzel şeyin bir sonu var
Hoşgeldin yeni yaşam
Gelen gideni aratır diye de boşuna dememişler bence
Saçmalıyorsun hayır hayır bu konunun içeriği bu olmamalı kendine gel
Saçmalıyorum
Çok uzun süredir hem de hiç olmadığım kadar
Ne yapacağımı bilemiyorum
İçimde hep bir huzursuzluk
Bir tarafım iyi ki diyor bir tarafım keşke
Bir an çok mutluyum kahkahalarla
Bir an salya sümük ağlamaklı
Bir ara git diyorum
Sonra salak mısn yapamazsın ki

Nasıl anlatabileceğimi bilmiyorum
Hangi kelimeyi kullansam eksik kalacak onu da biliyorum
Ben gibi
Biz gibi
Kocaman bir boşluk gibi
Her şey artık eksik
Ben yine de deneyeceğim 
Beni en iyi sen tanırsın ya belki dilimden anlarsın

Çaresizliğin ne demek olduğunu gerçekten öğrendim ben
Gitmeni istemiyorum mesela
Seviyorum da
Olmayacağını da biliyorum
Oysa ben hep derdim ki sana
"Olmuyorsa zorlama!"
Neden şimdi zorladığımı ben de bilmiyorum.
Yerine bir başkasını koyamayacak olduğum için
Alıştığım için
Hayalini dahi kuramayacağım şeyleri yaşamaya yakın olduğum için
Neyse ne...
Altından kalkamıyorum.
Böylesinin çok zor olduğunu bilmeni isterim.

Ne çok isterdim elimden bir şeyler gelsin
Attığım her adımda arkamda duracağını bileyim
Yine birlikte gülelim mesela
Yazdığım şeyleri yine ilk sen oku
Her şeyin heyecanını ilk sana anlatıp paylaşayım
Go-cartta seni yine ben yeneyim
En özel günlerimizdeki kutlamalar için heyecanlanayım.
Soğuktan üşüyorken yanımda sen olduğun için ısınayım
Gözlerinin içine baktığım için
Sadece gözlerin bana baktığı için mutlu olayım
Saatlerce saçma sapan konuşup gülelim
Yeni yeni şehirler görelim
Omzunda ağlayayım yine sen avut beni
Sımsıkı sarıl bana daha güçlü hissedeyim
Daha anlatamayacağım milyonlarca şey.

En kötü zamanlarımda buldun beni
Arkamda desteğine ihtiyaç duyduğum 
Abimdin, babamdın, arkadaşımdın, dostumdun
Bir de sevdiğim.
Şimdi bana sorarsan en çok hangisini kaybettiğine üzülüyorsun diye;
Abimi ve babamı...
Sevmekten öteydi bizdeki biliyorsun.
Zamanında yapılan hataların bedelini ödemek zorunda kaldık hep
Keşke hiç olmasalardı, keşke hep benim kalabilseydin
Seni sen olduğun için sevmiştim her zaman
Kendine has ne kadar huyun varsa hepsini tek tek öğrenmiştim
Senin için mantı yapmayı öğrenmeye bile çalışmıştım :)
Biliyorsun yemekle aram pek yoktur.

Şimdi gidişini izlemek pek hoş olmuyor anlayacağın
İçimdeki yangını buraya sabaha kadar da yazsam anlatamayacağım
En basitinden çayıma şeker atmak bile canımı yakacak artık
Alışkanlıklar kolay bırakılmıyor
Sen inatla hep çayıma 3 şeker atmaya devam ettin ama
Her bmw gördüğümde ufak bir gülümseme yayılacak yüzüme
Okuduğum her kitabı yine ilk sana söylemek isteyeceğim
Ama olmayacak
Kendime alışveriş yaparken senin içinde bir şeyler bakmayı düşüneceğim
Sonra içim buruk çıkacağım mağazalardan
Biliyorum aynı durum senin içinde geçerli olacak
Frambuaz seven her kızı görünce bir durup düşüneceksin
Sezen Aksu dediklerinde aklına ilk ben geleceğim
Mavi renk sana beni hatırlatacak
Kitapları çok seven bir sevgilin daha olursa
Onu benimle kıyaslayacaksın
Kim bilir belki uzun süre ona kitap alamayacaksın bile
Yerime gelecek her kişide önce beni arayacaksın
Aynı benim seni arayacağım gibi
Ama olmayacak
Hiç kimse ben, hiç kimse bir sen olmayacak
Biliyoruz
Ve bile bile uçurumun kenarına kadar el ele geldik biz
Atlarken ellerimiz ayrıldı sadece o kadar.
Bundan sonrası hep zor
Hep yarım
Hep eksik
Alışacağız
Zamanla her şey biraz daha az acıtacak
Ama hiçbir zaman unutmayacağız
İkimizin de kızının ismi aynı olacak mesela ben buna eminim.

"İleride bir gün karşıma çıkarsan seni bu kez asla bırakmam ama şimdi olmaz.Gitmelisin..."

İçim çok yanıyor ama şimdi gitmeliyim.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder