2 Mart 2015 Pazartesi

My Space

Sadece seni çok özledim. Çok yoruldum artık. Birçok şeyden.
Kendi başıma ayakta durmaya çalışmaktan
Arkama döndüğümde desteğini bulamamaktan
Seni hissetmeye çalışıp bıraktığın boşlukları dolduramamaktan
Sana dair bilmek istediğim ama cevaplarını bir türlü bulamadığım sorulardan
Sadece yanımda olmana ihtiyacım var
Sadece yeniden sana sarılmaya ihtiyacım var
Bir şekilde yeniden varlığını hissetmeye
Çünkü böylesi çok yorucu
İnsan kendi kendinin her şeyi olamıyor her zaman
Kendi doğrularımı kendim bulmak zorunda olmaktan
Her sorunun altından kendi başıma kalkmak zorunda olmaktan
Yalnız kalma korkusunu yenmeye çalışmaktan
Yaptığım iyi şeylerde arkamda durup "seninle gurur duyuyorum" diyen birini görememekten
Bir erkeğin desteğinin nasıl bir şey olduğunu bilememekten
Seninle hiç balık tutamamış olmaktan
Bana hiç uçurtma yapmamış olmandan
Araba kullanmayı öğretmemiş olmandan
En mutlu anlarımda yanımda olamamış olmandan
Hiçbir mezuniyetimi görememiş olmandan
Her özel günümde oturacağın yerin boş kalmasından
Sana hiç yemek yapamamış olmaktan
Seninle başka şehirleri gezememiş olmaktan
Evleneceğim o adamı göremeyecek olmandan
Bana hiç öğüt verememiş olmandan
Seninle oturup dertleşememekten
Sana hiç hediye alamamış olmaktan
Hiçbir doğum gününü kutlamamış olmaktan
İhtiyacım olan anlarda fikirlerini bilememekten
Geçmişini öğrenememekten
En sevdiğin yemekten tut da renge, filme, müziğe, şehre kadar bilememiş olmaktan
Bana dair düşüncelerini duyamamaktan

Seni çok seviyorum dediğini hiç duyamamış olmaktan
NEFRET EDİYORUM
Ve edeceğim. 
Çünkü bununla başa çıkamıyorum.

Bunca sene sonra sadece bir kabus olduğunu öğrenmek isterdim
Gözümü açtığımda her şeyin bir rüya olduğunu
Ama değil
Ve sen yarın sabah gözümü açtığımda yine olmayacaksın
Bundan önceki 3104 gündür olmadığın gibi
Sadece benimle gurur duymanı isterdim
Bir kez olsun işte benim kızım dediğini duymayı
Bunun için neleri feda edebileceğimi bilemezsin
Senelerdir yapmaya çalıştığım tek şey bu
Bundan sonra yapmaya çalışacağım şey gibi
Hala küçücük bir kızım 
Aynı bıraktığın gibi, o kadar küçük
Hatta daha da 
Büyüyorum sandığım her gün biraz daha küçülüyorum
Kendi içimde büyüyen boşluk beni biraz daha küçültüyor

Sadece seni çok özledim.
Kime sarılırsam sarılayım, kime sığınırsam sığınayım geçmeyen bir boşluk
Karadelik gibi
Sonsuz
Seni sonsuz seviyorum




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder