18 Mart 2015 Çarşamba

Özlemek Kötü Biri

Şimdi ben bunları neden yazıyorum, nasıl yazıyorum, niye yazıyorum?
Bunların bir önemi yok
Gördünüz
Geldim
Girdim
Yazdım
Siz de okudunuz
Allah razı olsun ya
Valla bak burda ciddiydim dalga geçmedim
Bazılarınız böyle üşenmeyip girip okuyunca ben mutlu oluyorum
Yalnız değilsin lan diyorum
Hiç tanımadığın insanlar okudu seni
Belki de birkaç satırına güldü
Senin üzüldüğün yerlere onlar da üzülmüş olabilir
Sevdiğin şarkıları sevmişlerdir belki
Ya da ne biliyim
Yine saçmalamış lan bu
Hayatımın birkaç dakikası yine boşa gitti demiş de olabilir
Ona da eyvallah
O da sağolsun

Konu bu değildi bak yine saptırdınız
Ayıp!

Özledim ben galiba ya
Baktığım her yerde görüyor olmamın
Geceleri uykumun kaçıyor olmasının başka bir açıklaması olamaz çünkü
Psikopat gibiyim
Birkaç şarkı sözünden çıkarım yapıp
Şimdi acaba başı mı dertte benim içime niye öküz oturdu ki
Ay bak yine daraldım kesin bir şey oldu
Yardımıma mı ihtiyacı var 
Diye düşünmek
Çok berbat cidden

Halbuki aklına bile gelmiyorum bunu da biliyorum
Umrunda değilim lan
Öyle düşünün
Ben niye hala böyleyim onu sormayın ama
Zaaf denen bir şey var ki evlerden ırak
Zaafımsın lan benim
Karşı koyamadığım
Hayır diyemediğim
Unutamadığım
Unutamayacak olduğum
Yerini dolduramayacağım bir zaaf
Sen ne desen ben tamamım
Sen şu gün arasan daha telefon kapanmadan ben ordayım
Tamam biraz abarttım ama birkaç saate kesin ordayım
Aramızdaki mesafeleri uçarak gelebilsem keşke
Sen varken sana seni sevdiğimi bu kadar söylemeyen ben
Sen gidince bir aşk böceğine dönüştüm ki sorma gitsin
İçimde kalanları buralarda anlatıyorum işte
Önceden bu yazdıklarımı ilk okuyan sendin
Şimdi haberin var mı okuyor musun onu bile bilmiyorum
Eğer okuyorsan çok özledim
Haberin olsun
Dayanamayacağım kadar çok
Kalp atışlarımın arasına sıkışmış
Göğüs kafesimi delmeye çalışan
Nefes alış ritimlerimi bozan bir özlemek
Sen böyle düşün
Ben böyle anlattım çünkü

Ben kendimi tanıyamıyorum bazı geceler
Sen uyuyorsun
Sen yokken ben uyuyamıyorum
Bilmiyorsun 
Gözümü açtığım bazı günler rüyalarımda olduğunu anımsıyorum
Sen başkası uyansın diye bekliyorsun
Ben hala duyduğum şarkılarda bu onu çok severdi diyorum
Sen başkasının sevdiği şeyleri öğrenmeye çalışıyorsun
Önceden benim için yapardı bunları diyorum
Sen belki o günleri hatırlamıyorsun 
Üzerinde hala bana ait olan eşyalar
Ben senin eşyalarına dokunmaya kıyamıyorum
Hala bıraktığın yerde bekliyorlar
Benim gibi
Malız biz 
Valla bak
Bunun başka bir manası yok


Şimdi arasına sıkıştığım bu iki şehirde çok anlamsız
Tüm yaşananlar
Yaşanacak olanlar
Zamanın getirdikleri ve götürdükleri
Birbirinin aynısı olan saçma sapan birçok gün


Ne olurdu benim için gelip kalmış olsan
Ne olurdu bir kez daha sevebilmiş olsan
Demeyeceğim!
Sevme
Gelme de
Eskisi gibi olmayacak
Bakma bunları yazdığıma da
Evet çok değiştim
Fakat bu huyum hala değişmedi
Anlıyordun sen biliyorum hala görsen anlayacaksın
Onu da benim gibi anlama yeter
Ona da bana yaptıklarını yapma yeter
Diyebilmeyi ve senin buna saygı gösterebilecek olmanı da çok isterdim 
Ancak
Böyle olmayacak
Sen yıkabileceğin o duvarları çoktan yıktın zaten

Şimdi sırada benim kendi tabularım
Zaaflarım var
Az kaldı biliyorum
6 ay geçtiyse bir 6 ay daha geçer
Öldürmeyen Allah öldürmüyor neticede
Süründürüyor
Orası ayrı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder