5 Ağustos 2014 Salı

Sürpriiiiz :)

Sürprizleri çok sevdiğimden bahsetmiş miydim hiç? 
Sürpriz yapmaya da bana yapılmasına da bayılırım. Birini mutlu edecek şeyler hazırlarken ondan daha çok mutlu olduğum bir gerçektir. Bana sürpriz yapıldığı zaman da ne olduğu hiç ama hiç önemli değil birinin beni düşünerek bunu yapmış olmasına çok seviniyorum. 

Bir insanın yüzündeki gülücüğün sebebi olmak o kadar güzel bir şey ki. Terapilerin en büyüğü belki de. Bir insana seni unutmadım, seni düşünüyorum, hepsi senin için hissi verebilmek mükemmel. Tavsiye ediyorum. Sevdiklerinizle bağlarınız daha bir güçleniyor emin olabilirsiniz.  

Küsmek bana göre değil bunu çok iyi biliyorum. Hayatımda şimdiye kadar, bir kişi hariç, hiç kimseye küsmedim. Sanırım bununla gurur duyuyorum. Hiç kırılmadın mı diye sorarsanız bolca kırıldım ancak unutmaya çalıştım. Bir sorunu ne kadar uzun süre etrafımda hissedersem o derece huzursuz oluyorum. Bir arkadaşımın bile sevdiği biriyle darıldığını duyayım hemen içim kararıyor. İstiyorum ki herkes herkesle iyi anlaşsın. Pek mümkün değil tabiki. 

Konu dışına çıkmayayım en iyisi :) Kendimi bu konuda Sunay Akın'a çok yakın hissediyorum. Kendisi de bir şey anlatırken birden fazla konuya atlamakta bir usta :) fakat bunu tam tadında yapıyor. Yine konudan saptım sanırım...

Demem o ki sürpriz yapın; uzun süredir konuşmadığınız birini arayın, sevdiğiniz birine durup dururken özlediğinizi yahut sevdiğinizi söyleyin, kendinize bir şeyler alırken yakın arkadaşınıza da beğenebileceği bir şey alın, uzun uzun içinizdekileri anlatın bir anda, komik bir anınızı ya da. Siz de mutlu olacaksınız bu durumdan. Çünkü hayatta her şey sevilmekten ibaret değil. Sevdiğiniz zamanda pek ala mutlu olabilirsiniz. En azından ben böyle düşünüyorum ve hissediyorum :)

7 yorum:

  1. Keşif etkinliğinde sizi keşfettim geldim.
    Bana da beklerim.Takipteyim.Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Beyaz begonvilden geliyorum bana da beklerim.
    Sevgilerle:=)

    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  3. Sürprizler güeldir, keyifle okudum yazınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben sürprizleri çok severim :)

      Sil