6 Ağustos 2014 Çarşamba

Eksik Bir Şeyler

Bu gecenin şarkısı kesinlikle bu olmalı


Çok fazla gülüp eğlendiğiniz, arkadaşlarınızla mutlu olduğunuz dakikalarda hiç yüreğinizin ortasına bir şey oturduğu oldu mu? Soluğunuzun kesilmesi, yutkunmakta zorlanmanız, ne yapacağınızı bilememeniz vs. Sanırım bana birkaç defa oldu. Bu en etkilisiydi belki de. Bunu üzerimden atabilmem biraz zaman alacak gibi duruyor. 

Yokluğuyla başa çıkmakta zorlandığınız şeyler yüzünüze aniden vurulduğunda ne yapacağınızı bilemezsiniz. Nitekim ben de bilemedim. Kasıtlı olarak yapılmadığını bildiğimden birazda kızacak kimsem olmadığından çaresiz kaldım. 

Çok daha küçükken böyle şeyler yaşadığımda çok sinirlenirdim. Bunu yapan insana bilsin, bilmesin yaptığı şeyden dolayı hemen kinlenirdim. Bana kötü davranmak için yaptığını düşünürdüm. Ancak zaman geçtikçe ve yaşım ilerledikçe kızmamaya başladım. Kimsenin bunu bilerek yapmadığını biliyordum. Yine de bugün canım çok yandı.

Arkadaşım bir konu hakkında bir şey öğrenmemi istiyordu. Ben de öğrenebileceğim kimse yok dedim. Bir arayıp sorsana dedi. Kime sorayım ki nasıl soracağım dedim. (Yaşadığım olayı bildiğini düşünerek.) İki dakika arayıp merak ettim ya diye sorsana dedi. Arayamam malesef dedim. Önce anlamadı sonra diğer arkadaşların kaş göz yapmasıyla her şey anlaşıldı. Ortamda bir gerginlik, bir üzüntü, belki de bir acıma. O an içime oturan o acının sanırım bir tarifini yapamayacağım. Hiç bu kadar çok etkilenmemiştim. Bazı duygularımı kaybetmiştim kendime karşı. Sevdiğim bazı insanları aramak, konuşmak, sesini duymak gibi. Üzerinde biraz düşününce ne kadar çok eksik kaldığımı gördüm.

Bilmediğiniz şeyleri soracağınız, büyük, güvendiğiniz birinin olması aslında çok büyük bir nimet. Bunu kaybettiğiniz an büyümeye başlıyorsunuz. Olgunlaşmak zorunda kalıyorsunuz. Birçok şeyi çok küçük yaşlardan beri kendi kendime yapıyorum. Mesela 11 yaşındayken evin faturalarını bile ben ödemeye giderdim sokakta arkadaşlarım oyun oynarken. Erken büyümek o kadar da iyi bir şey değilmiş aslında. 

Bazı şeyler hep eksik kalıyor ne yaparsanız yapın. Elinizde olmadan kaybettiğiniz insanlar için ne kadar dövünürseniz dövünün pek faydası olmuyor. Bunu yapan arkadaşım hiç farkında olmadan yapmıştı fakat içimde hangi büyük taşların yerinden oynadığını bir tek ben biliyorum.


5 yorum:

  1. Az önce dinliyordum Kurtar Beni ve Hala' yı.. Cem'e bayılırım ve yazdıkların; taze kalp kırıklıklarımı nasıl da guzel ıfade etmiş. Acaba aynı kişi olabılır mıyız ? Can' sın sen. Çok yaşa ve hep yaz ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cem Adrian benim vazgeçilmezlerim arasındadır senin de seviyor olmana bayıldım :) Aynı kişi olmaktan mutluluk duyabileceğim kadar iyi birisin :) Birlikte sürekli yazalım inşallah teşekkür ederim canım <3

      Sil
    2. ♥♥ Koskocamaan bir sürü yıldızlı sevgiler gönderiyorumm.. Bu arada mailini yeni gördüm canım cevap yazdım az önce :*

      Sil
  2. Yine mim yaptım ben seni de mimledimm istersen yap canımm ^_^

    http://cam-misket.blogspot.com.tr/2014/08/sonunda-mimi-yaptm.html :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemeen yapıyoruum :) çok sağol canımm :*

      Sil