9 Nisan 2017 Pazar

Kırgınlığımın tarifini yazmak istedim gözlerinin içine
Sonra dedim ki yapamazsın, zorlama
Sen bir bu adama kırıldın
Kırıldın da söyleyemedin
Sen bir bu adama nazını geçiremedin
Sen bir bu adama nefretini dile getiremedin

İnsan sevemez derdim hep
Bir kez sever bir daha sevemez
Aylarca yıllarca bu günlükte tek bir adama olan sevdamdan bahsettim ben
5 sene sonra her şey değişti işte
5 sene sonra ben yine başladığım yerde
Lisede rehberlik dersinde 10 sene sonra kendinizi nerede görüyorsunuz diye yazılar yazdırırlardı
Hepimiz boş beleş hayaller kurardık
Üniversite, evlilik, zenginlik, zengin koca, kariyer, meslek blablabla...
Yemin ediyorum 5 sene sonra olmayı düşlediğim yer burası değildi
Gerçekten insan hayret ediyor bak
Ulan burnumuza kadar boka battık da hala umutla bakıyoruz bir şeylere
Bu da bizim serseri serbest stilimiz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder