23 Ocak 2017 Pazartesi

Bu da böyle bir anımdı

Geçen gün yaptığım bir rezilliği anlatıcam şimdi. Ufacık bir olay kendileri. 

Arkadaşlarla hep beraber ev alışverişi yapmaya gittik. 4 kız 1 erkek olmak üzere tatliş tatliş dolaşıyoruz. Tabi ben hemen kaptım alışveriş arabasını turluyorum sağda solda :D
Sonra meyve sebze reyonunun önünde beklemeye başladım, onlar alıp tartıyor kenara koyuyor bende kimsenin yüzüne bakmadan poşetleri alıp arabaya yerleştiriyorum. Bir iki böyle bir güzel gidiyor. 

Sonra bizim erkek olan arkadaşın elinde bir muz poşeti gördüm. İçimden de ulan biz öğrenciyiz ne işimiz olur muzla, bunun kilosu pahalı değil miydi felan diye düşünüyorum. Neyse tarttı muzu, aldı poşeti eline arabanın önünde dikiliyor. Hiç yüzüne bakmadan arabanın içindeki poşetleri düzeltirken: "Versene poşeti elinde taşıma." dedim. Beni hiç takmadı tabi ama hala yüzüne bakmıyorum belden aşağısını görüyorum desem yeridir. Zaten boyum da anca o kadarına yetiyor asdfdfgd.


Tam yanımdan geçerken elimi uzattım poşete böyle yakaladım, versene olum şunu arabaya koyalım ya dedim, karşı bir güç poşeti sımsıkı tuttu vermiyor. 
Kafamı bir kaldırdım.
Meğer o bizim arkadaş değilmiş :) markette alışveriş yapan başka bir vatandaşmış :) 
Peki ben ne yaptım, hiç utanmadan poşetine sarıldım. Sarılmakla kalmayıp çekiştirdim. 
Utancımdan yerin dibine girecektim binbir özür diledim ama çocuk bana korkunç gözlerle bakıp önemli değil bile demeden olay yerinden uzaklaştı..
Ben artık daha fazla konuşamiyiciğim. 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder